Zákaznická podpora

Zákaznickou podporu nebereme na lehkou váhu. A to nejen tu naši – stejně kvalitní zřídíme i vám. Vyřešíme váš Helpdesk, ServiceDesk nebo dohled nad aplikacemi.

Budete vědět o vzniklém problému dříve než klient.
Helpdesk

Zajistíme vám dva typy služby: základní, tedy odpovědi na telefonické dotazy uživatelů, a rozšířené, tedy převzetí klávesnice a obrazovky uživatele a předvedení postupu uživateli.

Helpdesk
ServiceDesk

Zajišťuje zejména jednotný kontaktní bod pro hlášení všech požadavků = pracoviště Single Point of Contact (SPOC), řízení řešení požadavků, služby dohledu IT prostředí, služby Helpdesku – 1. úrovně podpory.

ServiceDesk
Dohled hardware a aplikací

Služby Dohledového centra jsou koncipovány v souladu s metodikou ITIL v4 s pěti základními funkcemi ve vztahu k prostředkům IT/IS (sítě, zařízení, SW apod.).

Dohled hardware a aplikací
Bezpečnostní audit

Otestování aktiv pro zjištění odolnosti proti jednotlivým typům útoků, možnost průniku do sítí zákazníka z internetu, průniku do klíčových IT prvků z vnitřních sítí zákazníka a další specifické formy testování.

Bezpečnostní audit
Vaše kontaktní osoba

Karel Fišnar

Head of Cloud Solutions & Services
Zobrazit detail