Nugget SW
Mzdový a personální systém, který rozumí číslům a výplatám jako málokdo. Nugget SW je profesionální systém, který obsáhne personální řízení, zpracování mezd a platů i hodnocení zaměstnanců v plné šíři.
Mzdový a personální systém, který rozumí číslům a výplatám jako málokdo. Nugget SW obsáhne personální řízení, zpracování mezd i hodnocení zaměstnanců a mnoho dalšího. Poskytujeme individuální řešení na míru a díky několika modulům jsme schopni vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům klienta. Mimo nákupu licence, nabízíme také pronájem nebo hostingové služby.
Na nás se můžete spolehnout!
Číslům a výplatním páskám rozumíme jako málokdo. Nechte za sebe pracovat náš mzdový program. Přesně, přehledně a spolehlivě.
Neřešte, spolehněte se na nás. Profesionální mzdový software umožňuje nejen snadné zadávání a aktualizaci údajů o zaměstnancích a jejich srážkách, výpočet mezd, pojištění, příspěvků i nemocenských dávek, ale také vytváří elektronické výstupy pro státní správu a mnoho dalšího. Chytrý systém individuálních úprav vám navíc uleví od zbytečného manuálního zadávání a zdlouhavého počítání.
Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.
Náš modul věnovaný personalistice se za vás postará o detailní sledování a hodnocení vašich zaměstnanců ze všech možných hledisek. Od kvalifikačních předpokladů, profesní zdatnosti a jazykové vybavenosti, přes absolvované a požadované kurzy a školení, až po zdravotní způsobilost a mnoho dalšího.
Udržet a uřídit organizační strukturu není jen tak.
Mzdový a personální software Nugget SW nabízí širokou paletu funkcí, které vám usnadní každodenní řízení lidských zdrojů ve firmě. Zařídí vám přehledný katalog pracovních pozic do sebemenšího detailu – od popisu jednotlivých pozic, přes kvalifikační požadavky na zaměstnance, až po pracovní pomůcky, které budou potřebovat. Pomůže vám také se sledováním a hlídáním nákladů na zvyšování kvalifikace zaměstnanců a řeší i oblast zaměstnaneckých benefitů.
Vybírat můžete ze dvou variant s ohledem na potřeby vaší společnosti – kompletní modul ŘLZ je ideálním řešením pro firmy s větším množstvím zaměstnanců, verze LITE přináší zjednodušenou formu programu. Ze čtyř samostatně fungujících částí zvolíte přesně ty, které využijete.
Přesuňte maximum personální agendy online a zjednodušte práci s personálními daty sobě i svým zaměstnancům. Ušetříte drahocenný čas i fůru papírů.
Náš HR Portál představuje velmi jednoduchý a moderní způsob práce s personálními daty a prostředek komunikace mezi zaměstnanci a HR oddělením. Zaměstnancům umožňuje přístup k osobním datům a jejich editaci, nadřízeným pak potřebnou práci s daty jejich lidí. Bezpečně uchovává personální dokumenty, elektronické výplatní pásky i ELDP. Zároveň automaticky sleduje a upozorní na důležité události, například na blížící se konec platnosti zdravotní prohlídky či potřebných školení.