Zákaznická podpora je služba, která poskytuje podporu uživatelům informačních systémů a technologií. Nabízíme vám dva typy podpory: L1 Support – Helpdesk, který odpovídá na telefonické dotazy uživatelů a řeší jednodušší a rutinní problémy, a L2 Support – Systémová podpora, která řeší náročnější situace serverových, síťových a zálohovacích systémů. Zajistíme pro vás také ServiceDesk – SPOC neboli jednotné kontaktní místo 24x7x365, které vám zajistí podporu obou výše uvedených služeb L1 a L2.
Vlastnosti Helpdesku
Základní služba může být řešena bez připojení do sítě uživatele. Znamená to, že uživatel zavolá buď přímo na definované číslo Helpdesku nebo Helpdesk kontaktuje prostřednictvím tzv. modré linky (844 171 171). Rozšířená služba Helpdesk vyžaduje připojení do sítě zákazníka a vhodný software na klientských stanicích (příp. i serverech) – např. MS RDC, Team Viewer, LogMeIn atp. Nabízíme také dohled stavu kritických komponent v síti zákazníka – naše Dohledové centrum, opět v režimu 24x7x365.
Výhody Helpdesku
- Přímá podpora desktopových operačních systémů Microsoft, kancelářských aplikací Microsoft Office, poštovních klientů Microsoft Outlook, prostředí O365 a M365 a mnoha dalších.
- Specializované vlastní zákaznické aplikace (po zaškolení u zákazníka v případě rozšířené služby).
- Podpora serverových systémů Microsoft, Linux, síťového software a hardware a software v rozsahu širokého portfolia služeb RSM CZ a.s.
- Podpora developerských projektů.