Administrativní a konzultační služby

Neztrácejte čas byrokracií a administrativou, soustřeďte se na své podnikání.

Poskytneme vašemu podnikání silné administrativní zázemí.

Pravidelné administrativní služby (Company Secretarial)

Chcete se ujistit, že vaše společnost splňuje všechny korporátní povinnosti dle aktuální legislativy? Potřebujete někoho, kdo vás bude informovat o novinkách, které se vás mohou týkat a pravidelně s vámi projde stav vaší společnosti? S tím vám umíme pomoci.

Služba zahrnuje:

  • Shrnutí aktuálního stavu společnosti.
  • Kontrolu informací zapsaných v obchodním a živnostenském rejstříku.
  • Kontrolu informací zapsaných v evidenci skutečných majitelů.
  • Kontrolu Sbírky listin (zveřejnění účetních závěrek).
  • Včasné informování o novinkách v oblasti korporátních záležitostí.
  • A další vzhledem k povaze vašeho podnikání.

Konzultační služby

Potřebujete lokální pomoc se specifickými záležitostmi ohledně vašeho podnikání? Díky našim znalostem a orientaci v místních poměrech vám můžeme pomoci odpovědět na celou řadu otázek, či pomoci s jinak složitými úkony, jako například:

  • Asistence se založením bankovního účtu.
  • Vypracování analýz a memorand na vámi zadané téma.
  • Průzkum trhu.
  • Oslovení vašich lokálních potencionálních obchodních partnerů, dodavatelů, klientů a zprostředkování komunikace.
  • Lokální pomoc při realizaci vašich projektů (např. prodej či koupě společnosti).
  • Nalezení vhodných kancelářských prostor.
  • Lokální podpora během auditu (např. prohlídka provozovny, pořízení fotografií, zpracování dokumentace).
  • A ostatní služby dle vašeho přání a našich možností.

Ad hoc administrativní služby

  • Administrativní podpora.
  • Příprava korporátních dokumentů.
  • Organizace valných hromad.
  • Založení dokumentů do sbírky listin.
  • Schválení účetní závěrky a rozhodnutí o rozdělení hospodářského výsledku.
  • Asistence se založením bankovního účtu.
Vaše kontaktní osoba

Anna Pačesová

Head of Corporate Services
Zobrazit detail