Retia se rozhodla v rámci upgradu na MS Dynamics AX využívat integrovaný modul CRM

Začátkem roku společnost vyvíjející bezpečností a radarové systémy úspěšně nasadila upgrade na systém Microsoft Dynamics AX 2009. Změna přinesla nejen finanční úspory, ale současně zvýšila efektivitu využívání informačního systému a to především v oblasti portálového řešení. Všichni uživatelé přešli na novou instanci pod verzí AX 2009, aniž by si uvědomili změnu v ovládání nového systému. V květnu byla ukončena uzávěrka, která prošla i auditem. Nová verze upoutala uživatele z řad nejvyššího managementu společnosti a vyvolala první reakce na zásadní změny. Mezi ně patří přechod k plánování v novém systému a tím k plnému využití ekonomických ukazatelů na podnikovém portálu, dále změna plánování projektů přechodem od zakázkových čísel na plánování přímo na strukturu projektů a největší změna se dotkne obchodního oddělení, které se na základě našeho doporučení rozhodlo neupgradovat CRM 4.0 na CRM 2011, ale tuto platformu úplně opustit a přejít na modul CRM, který je součástí nové verze Microsoft Dynamics AX 2009.