Zákaznická podpora
Zákaznickou podporu nebereme na lehkou váhu. A to nejen tu naši – stejně kvalitní zřídíme i vám. Vyřešíme váš Helpdesk – L1 Support, ServiceDesk nebo monitoring vašeho prostředí a L2 Support. Naše služby L1 a L2 podpory poskytujeme již 25 let.
Zajistíme vám dva typy služby: základní, tedy odpovědi na telefonické dotazy uživatelů, a rozšířené, tedy převzetí klávesnice a obrazovky uživatele a předvedení postupu uživateli.
Zajišťuje zejména jednotný kontaktní bod pro hlášení všech požadavků = pracoviště Single Point of Contact (SPOC), řízení řešení požadavků, podporu pro služby dohledu IT prostředí, pro služby Helpdesku – L1 Support.
Služby Dohledového centra jsou koncipovány v souladu s metodikou ITIL v4 s pěti základními funkcemi ve vztahu k prostředkům IT/IS (sítě, zařízení, SW apod.).
Otestování aktiv pro zjištění odolnosti proti jednotlivým typům útoků, možnost průniku do sítí zákazníka z internetu, průniku do klíčových IT prvků z vnitřních sítí zákazníka a další specifické formy testování.
V situaci, kdy budete řešit nečekaný odchod svého zaměstnance, případně jeho dlouhodobou absenci, pomůžeme vám a vaší společnosti poskytneme tým IT profesionálů zvyklých rychle se přizpůsobit takřka všem požadavkům klienta.