Zákaznická podpora

Zákaznickou podporu nebereme na lehkou váhu. A to nejen tu naši – stejně kvalitní zřídíme i vám. Vyřešíme váš Helpdesk – L1 Support, ServiceDesk nebo monitoring vašeho prostředí a L2 Support. Naše služby L1 a L2 podpory poskytujeme již 25 let.

Budete vědět o vzniklém problému dříve než klient.
Helpdesk

Zajistíme vám dva typy služby: základní, tedy odpovědi na telefonické dotazy uživatelů, a rozšířené, tedy převzetí klávesnice a obrazovky uživatele a předvedení postupu uživateli.

Helpdesk
ServiceDesk

Zajišťuje zejména jednotný kontaktní bod pro hlášení všech požadavků = pracoviště Single Point of Contact (SPOC), řízení řešení požadavků, podporu pro služby dohledu IT prostředí, pro služby Helpdesku – L1 Support.

ServiceDesk
Dohled hardware a aplikací

Služby Dohledového centra jsou koncipovány v souladu s metodikou ITIL v4 s pěti základními funkcemi ve vztahu k prostředkům IT/IS (sítě, zařízení, SW apod.).

Dohled hardware a aplikací
Bezpečnostní audit

Otestování aktiv pro zjištění odolnosti proti jednotlivým typům útoků, možnost průniku do sítí zákazníka z internetu, průniku do klíčových IT prvků z vnitřních sítí zákazníka a další specifické formy testování.

Bezpečnostní audit
Dočasná nebo trvalá náhrada IT týmu

V situaci, kdy budete řešit nečekaný odchod svého zaměstnance, případně jeho dlouhodobou absenci, pomůžeme vám a vaší společnosti poskytneme tým IT profesionálů zvyklých rychle se přizpůsobit takřka všem požadavkům klienta.

Dočasná nebo trvalá náhrada IT týmu
Vaše kontaktní osoba

Karel Fišnar

Head of Cloud Solutions & Services
Zobrazit detail