NetSuite OpenAir
Řešení OpenAir je špička mezi řešeními pro automatizaci profesionálních služeb.
Od řízení zdrojů a projektového managementu přes sledování času a výdajů až po účtování projektů a pokročilou fakturaci podporuje NetSuite OpenAir celý cyklus dodávání profesionálních služeb jako SaaS (Software-as-a-Service).
Řešení NetSuite pro profesionální služby celosvětově používají tisícovky firem.
Hlavní funkce řešení OpenAir
Správa projektů
- Snadné nastavení projektů pomocí projektových šablon.
- Flexibilní přiřazování zdrojů na úrovni projektů nebo úkolů s upozorněními na klíčové projektové události jako je například přidání nebo změna úkolu.
- Komplexní přehled o projektech s osnovou projektu, zobrazením grafů a Ganntových diagramů pro přehled o stavu projektů na úrovni úkolů v reálném čase.
- Monitorování průběhu projektů až na úroveň úkolů, sledování s popisy, podrobnostmi o důležitosti, datem řešení a přiřazením.
- Snadné vytváření rozpočtů a rozpočtových kategorií na úrovni projektů a na základě dat.
- Výkazy probíhajících projektů za účelem získání přehledu o budoucích podnikových výnosech a ziskových příležitostech.
- Rozpočtová upozornění v reálném čase na základě využitého procenta alokovaného rozpočtu a překročení rozpočtu.
Správa zdrojů
- Proaktivní prognózování zdrojů s grafickými interaktivními nástroji, upozorněními a zprávami.
- Možnost flexibilně rezervovat a zobrazovat zdroje v kalendáři nebo rezervované zdroje zobrazovat graficky.
- Optimalizace rezervace různých typů, dávkové nebo individuální rezervace, rezervace na úrovni úkolů nebo projektů a další.
- Vyspělé funkce sledování dovedností včetně profilů dovedností a vlastní správy sad dovedností.
- Sofistikované vyhledání zdrojů a filtry na vyhledávání těch pravých lidí na základě různých faktorů včetně dostupnosti a dovedností.
- Možnost flexibilně zobrazovat a hledat všechny aktivní a neaktivní zroje včetně dodavatelů a dalších specializovaných zdrojů.
- Přizpůsobitelné pracovní postupy mapované podle vašich potřeb z hlediska správy zdrojů včetně automatických e-mailových oznámení o nově vytvořených, změněných nebo smazaných rezervacích zdrojů.
Účtování projektů
- Využívání automatického a flexibilního modulu fakturace projektů pro schvalování projektů na základě zákazníka nebo projektu.
- Integrace záznamů o čase a nákladech na projekt, účtování projektů, transakce puznávání výnosů a celkové fakturované částky s hlavní účetní knihou.
- Automatizace procesu uznávání výnosů na úrovni projektů a rozlišování výnosů podle vlastního časového plánu a pravidel.
- Definování schvalování faktur na úrovni projektů a vytváření přizpůsobitelných víceúrovňových procesů.
- Zahrnutí několika faktur do jedné faktury.
- Vytvoření a přizpůsobení si několika šablon faktur a snadné přidružování k zákazníkům nebo projektům.
- Správa položek účtovaných paušálem, hodinovou sazbou nebo kombinací času a nákladů.
- Monitorování ziskovosti projektů a prognózovaný rozpočet proti skutečným nákladů v reálném čase.
- Podpora různých měn a daní, uplatňování daní na faktury na základě místa výkonu práce nebo podle plnění služeb/nákladů a automaticky připočítávání různých variant prodejní daně, například DPH, GST, PST a další.
Správa pracovních výkazů
- Filtrujte pracovní výkazy na základě konkrétních vyhledávacích kritérií, například data nebo uživatele, nebo si pracovní výkazu zobrazujte podle fází, například jen otevřené nebo odevzdané.
- Přizpůsobte si zadávání času jako další prostředek granulárnosti ve výkazech a sledování času, například základní pracovní doba, přesčas nebo nepracovní čas.
- Využívejte integrovaný časovač ve stylu stopek na detailní zachycování času stráveného na projektech a úkolech.
- Definujte schvalování pracovních výkazů na úrovni uživatelů nebo projektů včetně přizpůsobitelných víceúrovňových procesů, a generujte upozornění na opožděné pracovní výkazy nebo schválení.
- Zamítejte jednotlivé časové položky na jediném pracovním výkazu nebo celý pracovní výkaz a umožněte uživatelům, aby sami v případě potřeby mohli zamítat pracovní výkazy.
Správa výdajů
- Využívejte vyspělé pracovní postupy zadávání a schvalování výkazů výdejů a prohlížejte si systémovou historii pro každý výkaz.
- Definujte schvalování výdajů na úrovni uživatelů nebo projektů včetně přizpůsobitelných víceúrovňových procesů a vytvářejte upozornění na zpoždění při schvalování výkazů výdajů.
- Využívejte flexibilní uživatelské rozhraní pro rychlé zadávání účtenek do tabulky výdajů nebo používejte standardní formulář a zadávejte výdaje jednotlivě.
- Konsolidujte výdaje na několik projektů v jediném výkazu.
- Přizpůsobujte si podniková pravidla podle svých potřeb, například vyžadujte přiřazení účtenek k úkolům v rámci projektu nebo označujte položky jako účtovatelné a neúčtovatelné.
- Používejte online, offline a mobilní přístup k vytváření a odesílání výkazů výdajů včetně podpory fotoaparátu iPhonu pro pohotové pořizování a odesílání snímků účtenek.
- Spravujte výdaje v souladu s požadavky pro různé měny a daně.
Panely pro výkazy pro profesionální služby
- V reálném čase využívejte personalizované panely s oznámeními a pohotovým přístupem k zásadním projektovým informacím.
- Monitorujte klíčové ukazatele a vytvářejte přehledné výkazy historie a předpovědi využití zdrojů, ziskových marží, rozpočtovaných i skutečných nákladů na projekt a dalších ukazatelů.
- Vytvářejte výpočty a používejte vlastní počáteční a koncová data a filtry výkazů pomocí výkonného modulu výkaznictví.
- Vybírejte si z více než 100 předem nakonfigurovaných výkazů profesionálních služeb nebo vytvářejte úplně nové vlastní výkazy.
- Přizpůsobujte si panely podle rolí nebo individuálních preferencí.
Vaše kontaktní osoba