S využitím systému NetSuite Finance/ERP získáte řadu výhod, včetně zkrácení doby finančních uzávěrek a výrazně efektivnějšího provádění finančních operací. Díky okamžitému reportingu a personalizovaným informačním panelům budete mít okamžitý přístup ke všem potřebným datům pro rychlé a informované rozhodování. Systém umožňuje průběžné aktualizace vykazování výnosů, daňových požadavků a finančních reportů, v souladu s různými účetními standardy a národními legislativami. To vám poskytne úplný a okamžitý přehled o finančním výkonu celé společnosti, což vám umožní lepší strategické plánování a řízení.
NetSuite je nejčastěji implementovaným ERP řešením, které využívá více než 30 000 organizací.
Vytvořili jsme kompletní balíček pro českou lokalizaci.
Hlavní funkce
Výkonné řízení financí
- Více než 100 standardních výkazů; výkazy zisků a ztrát, rozvah, konsolidované výkazy, sestavy odchylek a názorná porovnání.
- Flexibilní hlavní účetní kniha; pohledávky a závazky podporují neomezený počet účtů, podúčtů a segmentů.
- Automatická přidělení, nástroje pro správu měny, a uzávěrky.
- Neustále aktivní auditní kontrola poskytuje úplný přehled o každé transakci.
- Správa dlouhodobého majetku umožňuje udržování a kontrolu po celou dobu životnosti odpisovaných a neodpisovaných aktiv.
- Dokáže zpracovat nejrůznější účetní a obchodní postupy v různých zemích a podporuje místní požadavky týkající se finančních výkazů a daní.
- Plná podpora pro účetnictví ve více měnách pro pobočky v jiných zemích nebo pro obchodování se zahraničními firmami.
Komplexní správa celého procesu od objednávky po zaplacení
- Zrychlení celého nákupního procesu – od cenové nabídky po objednávku až po zaplacení faktury (jedna databáze omezuje ruční zadávání dat a tím i eliminuje chybu a zrychluje správu objednávky.
- Převádí cenové nabídky na schválené prodejní objednávky a směřuje je do oddělení financí za hlavním účelem fakturace a vykazování výnosů.
- Integruje plnění objednávek se správou a zásob a s dodavateli, čímž zvyšuje efektivitu.
- Do procesu tvorby cenových nabídek automaticky zařazuje pravidla pro stanovování cen a slev.
- Automatizuje uznávání výnosů stanovením pravidel, jak budou prodejní objednávky účtovány a plněny.
- Omezuje chyby plnění díky elektronickému směřování objednávek dodavatelům pro přímé dodávky.
- Poskytuje okamžitý přehled o celém procesu správy objednávek, přičemž zobrazuje objednávky, trendy a konverzi objednávek.
- Automatizuje vytváření faktur pomocí výpočtů daně z prodeje, finančních poplatků a slev na základě platebních podmínek.
- Poskytuje flexibilitu pro časové rozlišení účtování a poměrné účtování pro část měsíce.
- Eliminuje nutnost opakovaného zadávání dat díky snadnému příjmu mnoha různých způsobů plateb.
- Samoobslužné funkce umožňují zákazníkům spravovat své vlastní plány účtování, platební možnosti a údaje.
Inteligentní správa nákupu, zásob a plnění
- Umožňuje zaměstnancům vytvářet a sledovat nákupní požadavky a objednávky, takže nejsou potřeba papírové formuláře.
- Vynucuje striktní procesy schválení objednávek s automatickým směřováním schválení.
- Správa zásob na více místech umožňuje snadno určit, které skladové místo obdrží nebo splní objednávku.
- Poskytuje komplexní způsob ocenění zboží, mezi než patří LIFO, FIFO a průměrné a standardní ocenění.
- Integrované plánování poptávky umožňuje plánovat požadované úrovně zásob na základě historických dat, obchodních prognóz, průměrných trendů a sezónních výkyvů.
- Integrované dodavatelské centrum poskytuje dodavatelům samoobslužný přístup k nákupním objednávkám, datům týkajících se závazků a dalším klíčovým informacím.
- Snadná integrace podporuje obchodní modely s přímým dodáním.
- Zajištěna integrace dodávek včetně balení s přepravními společnostmi, jako jsou UPS, FedEx a USPS.