NetSuite Finance / ERP

Řízení financí v řešení NetSuite poskytuje komplexní účetní funkce, které významně zrychlují finanční uzávěrku, nabízí efektivní správu faktur a výdajů, zjednodušuje správu objednávek i tržeb, poskytuje okamžitý přehled a výkazy pro řízení financí podniku. Řešení snadno integrujete do vašich stávajících procesů.

S využitím systému NetSuite Finance/ERP získáte řadu výhod, včetně zkrácení doby finančních uzávěrek a výrazně efektivnějšího provádění finančních operací. Díky okamžitému reportingu a personalizovaným informačním panelům budete mít okamžitý přístup ke všem potřebným datům pro rychlé a informované rozhodování. Systém umožňuje průběžné aktualizace vykazování výnosů, daňových požadavků a finančních reportů, v souladu s různými účetními standardy a národními legislativami. To vám poskytne úplný a okamžitý přehled o finančním výkonu celé společnosti, což vám umožní lepší strategické plánování a řízení.

NetSuite je nejčastěji implementovaným ERP řešením, které využívá více než 30 000 organizací.

Vytvořili jsme kompletní balíček pro českou lokalizaci.

Hlavní funkce

Výkonné řízení financí

  • Více než 100 standardních výkazů; výkazy zisků a ztrát, rozvah, konsolidované výkazy, sestavy odchylek a názorná porovnání.
  • Flexibilní hlavní účetní kniha; pohledávky a závazky podporují neomezený počet účtů, podúčtů a segmentů.
  • Automatická přidělení, nástroje pro správu měny, a uzávěrky.
  • Neustále aktivní auditní kontrola poskytuje úplný přehled o každé transakci.
  • Správa dlouhodobého majetku umožňuje udržování a kontrolu po celou dobu životnosti odpisovaných a neodpisovaných aktiv.
  • Dokáže zpracovat nejrůznější účetní a obchodní postupy v různých zemích a podporuje místní požadavky týkající se finančních výkazů a daní.
  • Plná podpora pro účetnictví ve více měnách pro pobočky v jiných zemích nebo pro obchodování se zahraničními firmami.

Komplexní správa celého procesu od objednávky po zaplacení

  • Zrychlení celého nákupního procesu – od cenové nabídky po objednávku až po zaplacení faktury (jedna databáze omezuje ruční zadávání dat a tím i eliminuje chybu a zrychluje správu objednávky.
  • Převádí cenové nabídky na schválené prodejní objednávky a směřuje je do oddělení financí za hlavním účelem fakturace a vykazování výnosů.
  • Integruje plnění objednávek se správou a zásob a s dodavateli, čímž zvyšuje efektivitu.
  • Do procesu tvorby cenových nabídek automaticky zařazuje pravidla pro stanovování cen a slev.
  • Automatizuje uznávání výnosů stanovením pravidel, jak budou prodejní objednávky účtovány a plněny.
  • Omezuje chyby plnění díky elektronickému směřování objednávek dodavatelům pro přímé dodávky.
  • Poskytuje okamžitý přehled o celém procesu správy objednávek, přičemž zobrazuje objednávky, trendy a konverzi objednávek.
  • Automatizuje vytváření faktur pomocí výpočtů daně z prodeje, finančních poplatků a slev na základě platebních podmínek.
  • Poskytuje flexibilitu pro časové rozlišení účtování a poměrné účtování pro část měsíce.
  • Eliminuje nutnost opakovaného zadávání dat díky snadnému příjmu mnoha různých způsobů plateb.
  • Samoobslužné funkce umožňují zákazníkům spravovat své vlastní plány účtování, platební možnosti a údaje.

Inteligentní správa nákupu, zásob a plnění 

  • Umožňuje zaměstnancům vytvářet a sledovat nákupní požadavky a objednávky, takže nejsou potřeba papírové formuláře.
  • Vynucuje striktní procesy schválení objednávek s automatickým směřováním schválení.
  • Správa zásob na více místech umožňuje snadno určit, které skladové místo obdrží nebo splní objednávku.
  • Poskytuje komplexní způsob ocenění zboží, mezi než patří LIFO, FIFO a průměrné a standardní ocenění.
  • Integrované plánování poptávky umožňuje plánovat požadované úrovně zásob na základě historických dat, obchodních prognóz, průměrných trendů a sezónních výkyvů.
  • Integrované dodavatelské centrum poskytuje dodavatelům samoobslužný přístup k nákupním objednávkám, datům týkajících se závazků a dalším klíčovým informacím.
  • Snadná integrace podporuje obchodní modely s přímým dodáním.
  • Zajištěna integrace dodávek včetně balení s přepravními společnostmi, jako jsou UPS, FedEx a USPS.
Vaše kontaktní osoba

Zdeno Dubnička

Head of NetSuite
Zobrazit detail