CRM
CRM je kompletní nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Poskytuje veškeré potřebné funkce a nástroje pro sledování kontaktů s klienty od začátku až po péči po prodeji. Pomáhá udržet přehled a poskytuje podporu po celou zákaznickou cestu.
Co je CRM?
CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta.
S moduly Prodej, Marketing a Servis nabízí Microsoft Dynamics CRM funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů.
Systém Microsoft Dynamics CRM zpřístupňuje prostřednictvím ucelené sady funkcí informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook, což pomáhá k urychlení přijetí nového produktu zaměstnanci a přináší okamžitě požadované výsledky.
Výhody CRM
- Přímá integrace CRM do aplikace Microsoft Outlook a Microsoft Office.
- Zabezpečení informací o zákaznících na robustní a odolné platformě.
- Přístup k informacím odkudkoli díky zdokonalené synchronizaci dat a mobilním funkčnostem.
- Zjednodušení procesů použitím automatizovaného workflow.
- Přizpůsobení vašim procesům za pomoci integrace s dalšími podnikovými aplikacemi.
Vlastnosti CRM
- Snadné nastavení, používání a údržba.
- Přístup online/offline.
- Dostupnost v mnoha jazycích, včetně češtiny.
- Řešení pro malé i velké společnosti.
- Jednoduchá zákaznická správa.
Vaše kontaktní osoba