Helpdesk – Podpora koncových uživatelů – L1 a L2 Support

Nabízíme odborný servis Helpdesku s přímou a nepřímou podporou pro OS, aplikace a serverové systémy i dohled nad hardwarem a aplikacemi zákazníka.

Vaše IT vždy pod kontrolou

L1 Support
Odpovědi na telefonické dotazy uživatelů, řešení jednodušších a rutinních problémů.

L2 Support
Náročnější situace serverových, síťových a zálohovacích systémů.

Výhody našich služeb:

  • Přímá podpora desktopových operačních systémů Microsoft, kancelářských aplikací Microsoft Office, poštovních klientů Microsoft Outlook, prostředí O365 a M365 atp.
  • Podpora serverových systémů Microsoft, Linux, síťového software a hardware a software v rozsahu širokého portfolia služeb RSM CZ.
  • Naše řešení přizpůsobíme přesně vašim potřebám, ať už používáte jakýkoliv software.

Služba 24/7/365

Reakce do 10 minut

100% dostupnost

Profesionální řešení

L1 a L2 podpora

Náhrada IT týmu

Naši službu nabízíme i v režimu dočasné nebo trvalé náhrady IT týmu

Dočasně nebo trvale nahradíme chybějící členy IT týmu, zejména co se týče L1 Podpory – Helpdesku nebo L2 podpory – Junior IT Specialistů. Zajistíme podporu vašich systémů a koncových uživatelů ve střednědobém i dlouhodobém horizontu.

Nabízíme tým IT profesionálů s dlouholetými zkušenostmi, zejména co se týče OS Windows, HW PC, MS Office, MS M365/O365, se znalostmi v oblasti sítí LAN i WAN. Po krátkém zaškolení pak i práci v různých ERP systémech, včetně sběru, řešení a evidence incidentů a požadavků, vzdáleného dohledu a mnoha dalších činností.

Využijte náš formulář níže pro nezávaznou poptávku nebo další otázky

Helpdesk
Číst více
Dočasná/trvalá náhrada IT týmu
Číst více
Kdo se o vás postará

Stanislav Řeháček

Head of Cloud Solution & Services
Zobrazit detail

Ozveme se vám

    Jméno a příjmení:

    Společnost:*

    E-mail:*

    Telefon:*

    O jakou službu máte zájem?

    Popište podrobněji potřeby vaší firmy:

    Příloha (.pdf, .docx, .png, .jpg, max. 10 MB):