

Helpdesk – Podpora koncových uživatelů – L1 a L2 Support
Nabízíme odborný servis Helpdesku s přímou a nepřímou podporou pro OS, aplikace a serverové systémy i dohled nad hardwarem a aplikacemi zákazníka.
Vaše IT vždy pod kontrolou
L1 Support
Odpovědi na telefonické dotazy uživatelů, řešení jednodušších a rutinních problémů.
L2 Support
Náročnější situace serverových, síťových a zálohovacích systémů.
Výhody našich služeb:
- Přímá podpora desktopových operačních systémů Microsoft, kancelářských aplikací Microsoft Office, poštovních klientů Microsoft Outlook, prostředí O365 a M365 atp.
- Podpora serverových systémů Microsoft, Linux, síťového software a hardware a software v rozsahu širokého portfolia služeb RSM CZ.
- Naše řešení přizpůsobíme přesně vašim potřebám, ať už používáte jakýkoliv software.
Naši službu nabízíme i v režimu dočasné nebo trvalé náhrady IT týmu
Dočasně nebo trvale nahradíme chybějící členy IT týmu, zejména co se týče L1 Podpory – Helpdesku nebo L2 podpory – Junior IT Specialistů. Zajistíme podporu vašich systémů a koncových uživatelů ve střednědobém i dlouhodobém horizontu.
Nabízíme tým IT profesionálů s dlouholetými zkušenostmi, zejména co se týče OS Windows, HW PC, MS Office, MS M365/O365, se znalostmi v oblasti sítí LAN i WAN. Po krátkém zaškolení pak i práci v různých ERP systémech, včetně sběru, řešení a evidence incidentů a požadavků, vzdáleného dohledu a mnoha dalších činností.
Využijte náš formulář níže pro nezávaznou poptávku nebo další otázky
Kdo se o vás postará
