Interní HR aplikace na míru

Zákazníkem tohoto řešení je interní oddělení outsourcingu mezd RSM CZ a.s.  které si nechalo na zakázku vyvinout portálovou aplikaci sloužící pro jednoznačnou a bezpečnou komunikaci mezi oddělením Payroll společnosti RMS  jejími klienty. Cílem bylo vytvořit portál, jehož pomocí se bezpečnou a přehlednou formou vyměňují data potřebná pro měsíční zpracování mezd, které oddělení Payroll svým klientům zpracovává.

Požadavky na funkcionalitu aplikace

  • Jednoduché zavedení a nastavení nového klienta, jeho práv a rolí
  • Intuitivní nastavení kalendáře, termínů a společné evidence kolem měsíčního zpracování mezd
  • Přehledné prostředí pro hlášení nových zaměstnanců a výstupů
  • Možnost jednoduše zadávat změny u zaměstnanců jako změnu pojišťovny, adresy nebo čísla účtu a podobně.
  • Automatizace procesů týkajících se uzavírání docházky, zadávání bonusů a srážek díky samostatným modulům portálu
  • Jednotné úložiště dat
  • Automatické kontroly termínů a rozsahu požadovaných podkladů
  • Schvalovací workflow mezi klientem a outsourcingem mezd RSM CZ a.s.
  • Archiv zaměstnaneckých dokumentů a výplatních pásek zaměstnanců

Jaké znalosti jsme použili

  • Využití vlastní technologie pro tvorbu portálu nebo podnikových aplikací
  • Návrh grafiky a UX/UI
  • Provoz aplikace v cloudu společnosti RSM CZ a.s.
  • Helpdesk a customizace koncových klientů