Zákazníkem tohoto řešení je interní oddělení outsourcingu mezd RSM CZ a.s. které si nechalo na zakázku vyvinout portálovou aplikaci sloužící pro jednoznačnou a bezpečnou komunikaci mezi oddělením Payroll společnosti RMS jejími klienty.
Cílem bylo vytvořit portál, jehož pomocí se bezpečnou a přehlednou formou vyměňují data potřebná pro měsíční zpracování mezd, které oddělení Payroll svým klientům zpracovává.
Požadavky na funkcionalitu aplikace
Jednoduché zavedení a nastavení nového klienta, jeho práv a rolí
Intuitivní nastavení kalendáře, termínů a společné evidence kolem měsíčního zpracování mezd
Přehledné prostředí pro hlášení nových zaměstnanců a výstupů
Možnost jednoduše zadávat změny u zaměstnanců jako změnu pojišťovny, adresy nebo čísla účtu a podobně.
Automatizace procesů týkajících se uzavírání docházky, zadávání bonusů a srážek díky samostatným modulům portálu
Jednotné úložiště dat
Automatické kontroly termínů a rozsahu požadovaných podkladů
Schvalovací workflow mezi klientem a outsourcingem mezd RSM CZ a.s.
Archiv zaměstnaneckých dokumentů a výplatních pásek zaměstnanců
Jaké znalosti jsme použili
Využití vlastní technologie pro tvorbu portálu nebo podnikových aplikací
Návrh grafiky a UX/UI
Provoz aplikace v cloudu společnosti RSM CZ a.s.
Helpdesk a customizace koncových klientů
Umožníme vám růst
Prozkoumejte naše další služby a zjistěte, jak můžeme zefektivnit vaše podnikání.