IDC označilo Oracle NetSuite za lídra Point-of-Sale softwaru

Firma IDC, která se zabývá výzkumem trhu, nedávno označila Oracle NetSuite za lídra v oblasti dodávek point-of-sale softwaru pro malé a střední prodejce.

Oracle NetSuite získal umístění ve výzkumném dokumentu IDC MarketScape, kde bylo hodnoceno 7 dodavatelů. MarketScape zkoumá, jak funkce různých řešení řeší potřeby prodejců a jaké jsou strategie dodavatele pro řešení požadavků klientů v příštích třech až pěti letech.

Výzkum IDC upozornil na významný posun role POS softwaru, který se vyvinul od jednoduchého zpracování transakcí ke komplexnímu produktu, který sbírá informace o zakázkách a klientech a pomáhá zlepšovat zákaznické cesty. IDC vyhlásilo Oracle NetSuite za lídra, protože SuiteCommerce InStore řešení je dobře vybavené pro výzvy vícekanálového prodeje. Sjednocuje maloobchodní prodej s ecommerce za pomoci vícekanálových nákupních košíků, produktových seznamů a možnosti zobrazovat objednávky, které začal nebo dokončil kterýkoliv z kanálů.

Podle výzkumného manažera IDC Retail Insight Roberta Eastmana se Oracle NetSuite snaží vybavit prodejního asistenta širokou škálou chytrých možností, čímž dává prodejnímu asistentovi potřebné podklady k doprodeji, přístup k bohatým informacím o produktech, přehled o skladových zásobách napříč organizací, a tak možnost plně porozumět potřebám zákazníka.

SuiteCommerce InStore je postaven s funkcionalitami, které zlepšují zákaznickou zkušenost z nákupu a maximalizují prodeje. Například se jedná o možnost spuštění na tabletech a chytrých telefonech pro uživatelsky příjemnou zkušenost s dotykovým displejem. Rovněž podporuje hotovostní i karetní platby, vratky a výměny. I vratky mohou být prodejní příležitostí, protože řešení dokáže doporučit doprodej na základě nastavitelných pravidel ohledně lokality, nákupních zvyklostí a dalších parametrů.

SuiteCommerce InStore je samozřejmě propojený s dalšími platformami Oracle NetSuite, kde naleznete finanční výkazy, CRM, ecommerce řešení i skladové zásoby a správu objednávek. Společnosti, které používají cloudový POS software užívají vždy tu nejnovější verzi s půlročními velkými aktualizacemi. Tento model pomáhá dosahovat prodejních výsledků nejen maloobchodníkům, ale i jiným společnostem napříč průmysly jako jsou velkoobchody a distribuce, výroba, finanční služby, vzdělání a software, jak uvádí IDC.

Vzhledem k tomu, že produktová strategie je zásadní součástí hodnocení MarketScape, IDC zdůraznilo zajímavé funkcionality, na které se mohou zákazníci těšit v příštích letech.

Oracle NetSuite nedávno oznámil přípravu Intelligent Cloud Suite, kde budou využity prvky umělé inteligence napříč aplikacemi NetSuite. Tím se výrazně rozšíří škála strategických analýz uživatelů, zlepší se komunikace se zákazníky a partnery, rozvinou se možnosti automatizace obchodních procesů a chytrého vyplňování formulářů.

Podle Eastmana má Oracle NetSuite potenciál ještě mnoho v této oblasti dokázat a my RSM CZ budeme jistě u toho.