4 kroky k angažovanosti zaměstnanců s novými živými událostmi v Microsoft 365

Microsoft oznámil, že v rámci produktu Microsoft 365 umožní tvorbu živých událostí pro týmy i napříč společnostmi. Zaměstnanci stále více žádají moderní pracovní prostředí, ve kterém mohou uplatnit kreativitu a zvyšovat produktivitu a naplnění z práce. Kritickým bodem na cestě k této nové firemní kultuře je sladit cíle a očekávání napříč zaměstnanci.

Živé události k nastartování diskuze

Proto ředitelé Microsoftu včetně CEO Satya Nadella používají Microsoft 365, aby se spojili se zaměstnanci a komunikovali s nimi napříč planetou. Tím se jim daří dosahovat maximálního zapojení zaměstnanců, kteří jsou tak více soustředění na své vedení a jejich poselství a přímo se ptají na to, co je zajímá. Za použití Microsoft Stream, Teams nebo Yammeru je možné vytvořit živé setkání, ať už se tým, posluchači nebo komunita nacházejí kdekoliv. Účastníci dostávají notifikace a účastní se v reálném čase, s videem ve vysokém rozlišení a interaktivní diskuzí za pomoci webu, mobilních telefonů nebo počítače. Po události je následně možné jednoduše zpřístupnit nahrávku na stránce události, čímž se i ostatní mohou připojit a rychle získat přehled o dění. Nahrávka je zároveň automaticky přepsaná do textu a k jednotlivým částem jsou přiřazeni řečníci pro maximální jednoduchost vyhledávání. Pro zaměstnance v různých časových pásmech, nebo kteří se události nemohou zúčastnit je tak jednodušší udržet se v obraze a mít pocit zapojení, což pomáhá překonávat bariéry.

Hlas pro každého

Každý se může zapojit. Před událostí, během ní i po ní je možné za využití Yammeru rozpoutat diskuzi, která je potřebná pro vytvoření komunity. Všichni tak mohou přicházet s návrhy i obavami, pokládat otázky a vedení může jednoduše odpovídat. Aktivní komunita na Yammeru pak buduje důvěru a pocit propojení. Pro některé zaměstnance může být jednodušší se zapojit takto, nežli pokládat dotazy přímo na živé události. Zároveň je možné se vyjádřit v jakémkoliv jazyce a zprávy jsou automaticky překládány.

Intranetové stránky pro sdílení

Komunikaci je možné škálovat za pomoci online sdílení obsahu, konverzací a video kanálů za pomoci SharePointu. Je možné optimalizovat novou distribuci i blogy a zajistit tak ještě větší angažovanost za pomoci navázaného obsahu, hlasování, anket a analýzy čtenosti. Na intranetu lze zároveň sdílet nahrávky z uskutečněných událostí. Zaměstnanci k nim pak mohou doplňovat dotazy a komentáře.

Interní komunikace

Interní komunikaci je potřeba plánovat a řádně provést, aby přinesla žádané výsledky. Microsoft Teams je platformou pro týmovou práci v Office 365 a je vhodným nástrojem pro společnou práci na tvorbě událostí a další komunikaci vedení. Nabízí efektivní zákulisí pro tvorbu živých událostí a nabízí sdílený pracovní prostor pro práci s řečníky a schvalování obsahu před jeho hromadným sdílením. Jakmile začnete zapojovat publikum, každá zpráva na komunitě v Yammeru má dostupný počet zobrazení, což pomáhá s organizací a pochopením, jaký mají zprávy dopad. Tyto výstupy je následně možné analyzovat. I pasivní účastníci získávají ze skupinové konverzace hodnotné vstupy, které mohou uplatnit ve své každodenní práci. Kontaktujte nás pro více informací o Office 365 a pro rozšíření možností interní komunikace ve Vaší firmě.