Asistent/ka finančního oddělení – vhodné pro absolventy

Jsme dynamická poradenská společnost s jedenáctičlenným týmem interní finanční účtárny. Na dané pozici budeš úzce spolupracovat s hlavní účetní, předchozí zkušenosti nejsou podstatné, co ale očekáváme, je pečlivý a svědomitý přístup k práci. Na oplátku poskytneme potřebné zaškolení a podporu při dalším vzdělávání a profesním růstu.

Co Tě na dané pozici čeká:

  • Administrativní podpora týmu interních financí
  • Zpracovávání vyúčtování služebních cest a drobných výdajů
  • Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do informačního systému
  • Prvotní zpracování dodavatelských faktur
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd
  • Spolupráce při zpracování účetní závěrky
  • Účtování jednoduchých účetních případů
  • Komunikace s odběrateli a dodavateli (ohledně faktur, zápočtů, konfirmací apod.)
  • Zpracování výkazů pro statistiku

Co je pro nás důležité:

  • Zájem o oblast účetnictví a ochota se v ní dále rozvíjet
  • Zkušenost s administrativní prací – počítá se i praxe a stáž při škole
  • Znalost základních účetních principů a postupů
  • Uživatelská znalost práce s PC – především MS Excel (práce s filtry, s funkcemi), MS Word
  • Zodpovědnost, pečlivost a pracovitost

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu a home office
  • Cafeterie – příspěvek až 14 000 Kč ročně, který můžeš použít na aktivity, které Tě baví
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • Bezúročná zaměstnanecká půjčka

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Vámi setkáme.

    Jméno a příjmení:*

    E-mail:*

    Mobil:*

    Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Průvodní zpráva: