![](https://rsm.cz/wp-content/uploads/2024/01/RSM_LDN23_IE_170523_S22_CAROLYN_4793_V2_WS.png)
![](https://rsm.cz/wp-content/uploads/2024/01/RSM_LDN23_IE_170523_S22_CAROLYN_4793_V2_WS-1.png)
Infinity zařídila kompletní obměnu hardwaru pro Pojišťovnu České spořitelny
02.09.2013
Na dobré zkušenosti z dlouholeté spolupráce navázaly týmy Infinity a Pojišťovny České spořitelny při přechodu z již zastaralé platformy na novou, kterou dodala společnost Cisco.
Hlavní požadavky klienta přitom byly na zrychlení procesů a jejich zabezpečení při současné úspoře prostoru pro hardware a využití možností virtualizace.
„Nasadili jsme řešení Cisco UCS, které díky využití blade serverů zabírá minimální plochu, a díky možnosti zapojit procesory Intel Xeon E7 je ideální i pro virtualizaci,“představuje vybrané řešení Petr Odvárka, vedoucí Oddělení síťové infrastruktury Infinity. Celé řešení zastřešuje Cisco UCS Manager umožňující plně integrovanou správu všech hardwarových i softwarových komponent systému.
Jeho nejviditelnější výhoda je ve výrazném snížení nákladů na správu celé infrastruktury. Nasazování systému, jeho údržba, či „change management“ nyní probíhají podstatně rychleji a úsporněji. Jen samotná ukázková instalace Cisco serverů zabere o 77% míň času než instalace stejného HP řešení.
„Proti předchozímu řešení opravdu ušetříme až 30 % za údržbu hardwaru a 40 % za energie. Nemluvě o časových a prostorových úsporách, pohybujících se také v rámci desítek procent,“ potvrzuje Dušan Drdla, ředitel úseku ICT Pojišťovny České spořitelny.
Dostupná a zabezpečená data
Důležitou součástí nového řešení je síť SAN, umožňující tzv. „boot from SAN“, tedy zavedení operačního systému serverů i načtení dat z této sítě. Bezdiskové blade servery zůstávají pouze zdrojem operačního systému a paměti, zatímco operační systém i data jsou přístupná
v rámci připojeného diskového pole. To výrazně zvyšuje bezpečnost celého systému a jeho odolnost vůči haváriím.
„Je vidět, že v Infinity po letech spolupráce velmi dobře znají naši infrastrukturu a dokáží zacílit na naše potřeby, což výrazně usnadňuje vývoj nových řešení,“ pochvaluje si hladce běžící systém Jiří Kosinka, vedoucí oddělení technické podpory.
![pojišťovna](https://rsm.cz/wp-content/uploads/2016/08/pojišťovna-1.jpg)
![p.-kosinka_video_260x162](https://rsm.cz/wp-content/uploads/2016/08/p.-kosinka_video_260x162-1.jpg)