

HR Portál
Přesuňte maximum personální agendy online a zjednodušte práci s personálními daty sobě i svým zaměstnancům. Ušetříte drahocenný čas i fůru papírů.
Vše na jednom místě
Náš HR Portál představuje velmi jednoduchý a moderní způsob práce s personálními daty a prostředek komunikace mezi zaměstnanci a HR oddělením. Zaměstnancům umožňuje přístup k osobním datům a jejich editaci, nadřízeným pak potřebnou práci s daty jejich lidí. Bezpečně uchovává personální dokumenty, elektronické výplatní pásky i ELDP. Zároveň automaticky sleduje a upozorní na důležité události, například na blížící se konec platnosti zdravotní prohlídky či potřebných školení. S využitím HR Portálu můžete zefektivnit vedení personální agendy.
Výhody HR Portálu:
- Vyšší efektivita i úspora času a prostředků.
- Eliminace chybovosti.
- Flexibilita a přístup k informacím odkudkoliv a kdykoliv.
- Zabezpečení a archivace dat.
- Více času pro systematickou práci HR pracovníků.
- Snížení nákladů na poštovné, balné, tisk i na skladování dokumentů.
- Snížení uhlíkové stopy společnosti.

Vaše kontaktní osoby


