Konzultant implementace pro oddělení Payroll

Praha/Pardubice

Oddělení Payroll zpracovává mzdy a související personalistiku pro úspěšné české i mezinárodní společnosti. Na dané pozici budeš odpovídat za projekty převzetí agendy mezd a personalistiky od zahraničních klientů.

Co bude Tvým úkolem:

  • Komunikace s novými klienty v rámci pre-sales meetingů – představení služeb RSM a návrh vhodného postupu implementace vzhledem k potřebám klienta 
  • Realizace konkrétních projektů implementace od převzetí zakázky, zavedení dat až po předání zakázky mzdové účetní – odpovědnost za dodržení termínů a zabezpečení personálních zdrojů 
  • Pravidelné cally s klienty při převzetí zakázky
  • Testování mezd
  • Testování nových verzí mzdového programu či uživatelských úprav v programu
  • Zpracování mezd pro cca 1-2 klienty pro udržení praxe v mzdovém účetnictví

U kandidáta hledáme:

  • Profesionální znalost angličtiny, schopnost prezentovat v angličtině a vyjednávat se zahraničním managementem
  • Praxe ve zpracování mezd min. 4 roky
  • Znalost mzdové problematiky a legislativy
  • Profesionální přístup a vystupování
  • Samostatnost a odpovědnost

Co za to nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office dva až tři dny v týdnu
  • Přátelský kolektiv s týmovým duchem a vstřícným přístupem ke klientům
  • Možnost seberealizace – velmi vítáme nápady a aktivitu kolegů
  • Příspěvek na vzdělání a jazykové kurzy
  • Stravenkový paušál
  • Cafeterie – až 14 000 Kč ročně na aktivity dle Tvé volby
  • Multisport karta s příspěvkem
  • Zvýhodněný mobilní tarif pro sebe a rodinu
  • Bezúročná zaměstnanecká půjčka

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Vámi setkáme.

    Jméno a příjmení:*

    E-mail:*

    Mobil:*

    Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Průvodní zpráva: