Konzultant implementace pro oddělení Payroll
17.10.2024
Praha/Pardubice
Oddělení Payroll zpracovává mzdy a související personalistiku pro úspěšné české i mezinárodní společnosti. Na dané pozici budeš odpovídat za projekty převzetí agendy mezd a personalistiky od zahraničních klientů.
Co bude Tvým úkolem:
- Komunikace s novými klienty v rámci pre-sales meetingů – představení služeb RSM a návrh vhodného postupu implementace vzhledem k potřebám klienta
- Realizace konkrétních projektů implementace od převzetí zakázky, zavedení dat až po předání zakázky mzdové účetní – odpovědnost za dodržení termínů a zabezpečení personálních zdrojů
- Pravidelné cally s klienty při převzetí zakázky
- Testování mezd
- Testování nových verzí mzdového programu či uživatelských úprav v programu
- Zpracování mezd pro cca 1-2 klienty pro udržení praxe v mzdovém účetnictví
U kandidáta hledáme:
- Profesionální znalost angličtiny, schopnost prezentovat v angličtině a vyjednávat se zahraničním managementem
- Praxe ve zpracování mezd min. 4 roky
- Znalost mzdové problematiky a legislativy
- Profesionální přístup a vystupování
- Samostatnost a odpovědnost
Co za to nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu, možnost home office dva až tři dny v týdnu
- Přátelský kolektiv s týmovým duchem a vstřícným přístupem ke klientům
- Možnost seberealizace – velmi vítáme nápady a aktivitu kolegů
- Příspěvek na vzdělání a jazykové kurzy
- Stravenkový paušál
- Cafeterie – až 14 000 Kč ročně na aktivity dle Tvé volby
- Multisport karta s příspěvkem
- Zvýhodněný mobilní tarif pro sebe a rodinu
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Vámi setkáme.