Vyzkoušejte Payminator a dejte sbohem složitému ročnímu zúčtování!

Vyzkoušejte Payminator a dejte sbohem zdlouhavému ročnímu zúčtování!

Zeptali jsme se mzdových účetní, jaká slova je napadnou ve spojitosti s ročním zúčtováním. Nejčastější odpovědi byly: „Náročně, vyčerpávající, stresující a nervy drásající“. Ano, i tak jde bohužel popsat tradiční způsob zpracování ročního zúčtování. Ale nebojte, jde to i jinak!

Představujeme vám aplikaci Payminator, která ruší veškeré zažité stereotypy. Payminator slouží jako průvodce, který se zaměstnanci intuitivně vyplní potřebné daňové formuláře, bez ohledu na to, zda se v daňové problematice orientují, či nikoliv. Zaměstnanci napříč firmou si tak dokážou v aplikaci vyplnit formulář sami. Žádost je poté odeslána mzdové účetní ke kontrole. Po schválení se údaje automaticky, bez nutnosti zásahu, přenesou do oficiálního formuláře a do mzdového systému. Díky možnosti automatickému propojení se mzdovým systémem již není nutné nahrávat soubory se slevami z aplikace, nebo dokonce slevy do mzdového systému zadávat ručně. Slevy se do mzdového systému automaticky samy vyplní.

Jaké jsou další výhody aplikace?

  • Časová flexibilita – Zaměstnanci si formuláře vyplní sami, kdykoliv a odkudkoliv potřebují, a to bez nutnosti asistence mzdové účetní.
  • Zpracování daňové administrativy on-line z počítače, telefonu či tabletu – aplikace je přístupná na všech počítačích a chytrých zařízeních bez nutnosti instalace.
  • Administrativa zcela bez papíru – Formuláře ročního zúčtování a prohlášení poplatníka již není třeba tisknout, vyplňovat a fyzicky podepisovat. Vše se archivuje v aplikaci, včetně veškerých podkladů.
  • Automatické upozornění – Aplikace zaměstnance automaticky upozorní na nutnost dodání nových potvrzení a na důležité termíny.
  • Automatická kontrola při vyplňování – Aplikace si na základě vyplněných údajů sama spočítá, na jakou částku má zaměstnanec nárok.
  • Aktualizace aplikace dle legislativy – Aplikace se automaticky aktualizuje dle legislativních změn.
  • Snazší komunikace se zaměstnanci – Aplikace neslouží jen k nahrávání dokumentů zaměstnanci, ale také mzdovým účetním ke komunikaci – zaměstnancům mohou posílat zprávy.
  • Kontrola nad celým procesem – Díky statistikám má mzdová účetní přehled o tom, jaké procento zaměstnanců má již vyplněno, schváleno apod.

Aplikace Payminator je efektivní nástroj pro správu daňové administrativy, která vám (a především vašim účetním) ušetří spoustu času a nervů. Nezmeškejte příležitost k zjednodušení a optimalizaci vašeho daňového procesu a pořiďte si ji již nyní.

Autoři

Eliška Dvořáková

Business Manager
Zobrazit detail

Eva Znamenáčková

Assistant
Zobrazit detail