Czech Republic
Jazyky

Jazyky

NetSuite SuiteCommerce

Nakupuje váš zákazník raději v kamenné prodejně nebo online? O to už se nemusíte starat, s NetSuite SuiteCommerce nabízíte zákazníkům ty správné produkty ve správný čas. Řešení NetSuite SuiteCommerce propojuje veškeré informace o chování zákazníků a poskytuje vám kompletní přehled.

NetSuite SuiteCommerce sjednocuje prodejní místa a elektronický obchod s vašimi základními provozními podnikovými systémy – správou skladových zásob a objednávek, CRM, merchandisingem, marketingem a financemi. Sjednocená obchodní platforma společnosti NetSuite pomáhá poskytovat relevantní a přitažlivá prostředí, prodávat více produktů, efektivně a přesně plnit objednávky a zvyšovat spokojenost zákazníků, ať už nakupují online anebo na prodejnách.

S řešením NetSuite SuiteCommerce získáte:

  • Přehledný, pěkný a funkční e-shop s optimalizací pro všechna zařízení
  • Vygenerování jediného zobrazení zákazníka ze všech kanálů, které poskytuje úplný přehled o všech transakcích a interakcích online, na prodejnách a prostřednictvím call center
  • Jednodušší operace a už žádné nákladné integrace samostatných systémů díky jediné cloudové obchodní platformě, která je napojena přímo na vaše provozní podnikové systémy
  • Větší dosah prostřednictvím prodeje pomocí více značek a obchodních modelů na jedné platformě elektronického obchodu (Využití více značek a větší dosah)
  • Zvýšení rychlosti podnikání prostřednictvím nových kanálů, zemí a značek, aniž by byly nutné nákupy dalších licencí a investice do další infrastruktury
  • Plnění objednávek z různých skladových míst umožňující dosáhnout optimální efektivity provozu a spokojenosti zákazníků

SuiteCommerce

PRODÁVEJTE KDYKOLI A KDEKOLI

  • Jakákoli zařízení – elegantní a přizpůsobitelný design webové platformy pro skvělý uživatelský zážitek na každém zařízení
  • Obsluha všech zákazníků – modely prodeje B2B a B2C jsou sloučeny na jedné platformě, což znamená úsporu provozních nákladů
  • Více internetových obchodů – jakoukoli obchodní příležitost můžete využít rychlým spuštěním nových webů pro další značky, trhy a kanály na stejné platformě
  • Rozšíření do dalších zemí – díky podpoře mnoha jazyků, měn, daní a celní dokumentace můžete snadno expandovat do dalších zemí

PŘEHLED O ZÁKAZNÍCÍCH

  • Bohaté profily – na jednom místě jsou zobrazeny všechny interakce, jež nakupující uskutečnili u vaší společnosti online, na prodejně nebo telefonicky, například jejich dlouhodobá historie nákupů, webové aktivity, jako jsou procházené položky, položky vložené do košíku nebo přidané na seznam přání, odpovědi na marketingové kampaně, komunikace s vaší společností, historie vrácených položek a mnoho dalších.
  • Optimalizace vztahů – přehled o objednávkách zákazníků, jejich preferencích a problémech v jednotlivých kanálech umožňuje firmám budovat loajalitu, podporovat výdaje zákazníků a zvyšovat tržby
  • Segmentace zákazníků – větších tržeb dosáhnete také segmentací zákazníků umožňující provádět na míru šité marketingové kampaně, propagační akce a nabídky
  • Dynamický merchandising – zobrazujte ty správné produkty těm správným lidem ve správný čas pomocí obchodem řízených pravidel včetně klíčových obchodních metrik, jako jsou produktová marže, rychlost obratu zásob a přednákupní historie

PROPOJENÉ OBCHODOVÁNÍ

  • Efektivita provozu – díky nativnímu propojení jednotlivých systémů – elektronického obchodu, prodejních míst, správy zásob a objednávek, marketingu, zákaznické podpory a financí  – se vyhnete integraci samostatných systémů. Můžete optimalizovat ziskovost, omezit provozní náklady, budovat spokojenost zákazníků a využívat příležitosti k růstu, aniž byste museli vynakládat prostředky na integraci svého elektronického obchodu s podnikovými back-end systémy
  • Nižší dlouhodobé náklady na vlastnictví – řešení NetSuite je nabízeno jako SaaS, takže si můžete předplatit službu a nemusíte kupovat, instalovat a udržovat software na pracovišti. Budete tak moci lépe plánovat a řídit náklady a vyhnete se tak vysokým nákladům na podporu IT
  • Data pro lepší řízení podniku – údaje business inteligence získáte okamžitě ze všech oblastí vaší společnosti. Používejte klíčové metriky a rozhodujte se včas na základě faktů z panelových analýz, které obsahují například přehledy zásob a prodeje, dodavatelů, zákazníků nebo informace o návratnosti marketingových kampaní
  • Bezproblémová správa objednávky – můžete spravovat všechny aspekty průběhu objednávky a zajistit bezproblémovou kontrolu objednávek zákazníků od přijetí objednávky až po finanční úhradu. Díky plnohodnotnému internetovému obchodu, který je integrován přímo do vašeho podniku, eliminujete chyby a čas strávený ručním převodem objednávek z internetového obchodu do skladů, přepravy a účetnictví. Zákazníci, dodavatelé a partneři budou o stavu objednávky vždy přesně informováni. Automatizované procesy a vyšší přesnost znamenají rychlejší zpracování objednávek, spokojenější zákazníky a nižší provozní náklady
  • Správa skladových zásob – získáte okamžitý přehled o skladových zásobách na více místech. Nakupujícím ve vašem internetovém obchodě můžete zobrazit skladové zásoby daného zboží a množství, která jsou k dispozici na jednotlivých prodejnách. Můžete podrobně sledovat úrovně skladových zásob a reagovat na jejich změny podle požadavků vašeho podniku. Můžete automaticky vypočítat mezní stav zásob a preferované úrovně zásob podle položek a umístění a vytvářet nákupní objednávky tak, aby tyto úrovně byly udržovány v rámci vaší strategie správy zásob v různých kanálech
Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.

Kontaktní osoby

Tomáš Janeček

Head of Business Aplications

+420 777 977 987

tomas.janecek@rsm.cz