Czech Republic
Jazyky

Jazyky

NetSuite Finance / ERP

Řízení financí v řešení NetSuite poskytuje komplexní účetní funkce, které významně zrychlují finanční uzávěrku, nabízí efektivní správu faktur a výdajů, zjednodušuje správu objednávek i tržeb, poskytuje okamžitý přehled a výkazy pro řízení financí podniku. Řešení snadno integrujete do vašich stávajících procesů.

Se systémem NetSuite Finance/ ERP získáte

  • Rychlejší finanční uzávěrky
  • Efektivnější finanční operace
  • Všechna potřebná data pro rozhodování díky okamžitému reportingu a personifikovaným informačním panelům
  • Průběžné aktualizace vykazování výnosů, daňových požadavků, finančních reportů v souladu s různými účetními standardy a národními legislativami.
  • Úplný a okamžitý přehled o finančním výkonu celé společnosti

NetSuite je nejčastěji implementovaným ERP řešením které využívá více než 30 000 organizací.

Vytvořili jsme kompletní balíček pro českou lokalizaci.

Hlavní funkce

VÝKONNÉ ŘÍZENÍ FINANCÍ

  • Více než 100 standardních výkazů; výkazy zisků a ztrát, rozvah, konsolidované výkazy, sestavy odchylek a názorná porovnání
  • Flexibilní hlavní účetní kniha; pohledávky a závazky podporují neomezený počet účtů, podúčtů a segmentů
  • Automatická přidělení, nástroje pro správu měny, a uzávěrky
  • Neustále aktivní auditní kontrola poskytuje úplný přehled o každé transakci
  • Správa dlouhodobého majetku umožňuje udržování a kontrolu po celou dobu životnosti odpisovaných a neodpisovaných aktiv
  • Dokáže zpracovat nejrůznější účetní a obchodní postupy v různých zemích a podporuje místní požadavky týkající se finančních výkazů a daní
  • Plná podpora pro účetnictví ve více měnách pro pobočky v jiných zemích nebo pro obchodování se zahraničními firmami

KOMPLEXNÍ SPRÁVA CELÉHO PROCESU OD OBJEDNÁVKY PO ZAPLACENÍ

  • Zrychlení celého nákupního procesu – od cenové nabídky po objednávku až po zaplacení faktury (jedna databáze omezuje ruční zadávání dat a tím i eliminuje chybu a zrychluje správu objednávky
  • Převádí cenové nabídky na schválené prodejní objednávky a směřuje je do oddělení financí za hlavním účelem fakturace a vykazování výnosů
  • Integruje plnění objednávek se správou a zásob a s dodavateli, čímž zvyšuje efektivitu
  • Do procesu tvorby cenových nabídek automaticky zařazuje pravidla pro stanovování cen a slev
  • Automatizuje uznávání výnosů stanovením pravidel, jak budou prodejní objednávky účtovány a plněny
  • Omezuje chyby plnění díky elektronickému směřování objednávek dodavatelům pro přímé dodávky
  • Poskytuje okamžitý přehled o celém procesu správy objednávek, přičemž zobrazuje objednávky, trendy a konverzi objednávek
  • Automatizuje vytváření faktur pomocí výpočtů daně z prodeje, finančních poplatků a slev na základě platebních podmínek
  • Poskytuje flexibilitu pro časové rozlišení účtování a poměrné účtování pro část měsíce
  • Eliminuje nutnost opakovaného zadávání dat díky snadnému příjmu mnoha různých způsobů plateb
  • Samoobslužné funkce umožňují zákazníkům spravovat své vlastní plány účtování, platební možnosti a údaje
K produktům Oracle pořádáme pravidelné webináře. Zanechte nám svoji e-mailovou adresu a pošleme vám nejbližší termíny.

INTELIGENTNÍ SPRÁVA NÁKUPU, ZÁSOB A PLNĚNÍ

  • Umožňuje zaměstnancům vytvářet a sledovat nákupní požadavky a objednávky, takže nejsou potřeba papírové formuláře
  • Vynucuje striktní procesy schválení objednávek s automatickým směřováním schválení
  • Správa zásob na více místech umožňuje snadno určit, které skladové místo obdrží nebo splní objednávku
  • Poskytuje komplexní způsob ocenění zboží, mezi než patří LIFO, FIFO a průměrné a standardní ocenění
  • Integrované plánování poptávky umožňuje plánovat požadované úrovně zásob na základě historických dat, obchodních prognóz, průměrných trendů a sezónních výkyvů
  • Integrované dodavatelské centrum poskytuje dodavatelům samoobslužný přístup k nákupním objednávkám, datům týkajících se závazků a dalším klíčovým informacím
  • Snadná integrace podporuje obchodní modely s přímým dodáním
  • Zajištěna integrace dodávek včetně balení s přepravními společnostmi, jako jsou UPS, FedEx a USPS
Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.

Kontaktní osoby

Tomáš Janeček

Head of Business Aplications

+420 777 977 987

tomas.janecek@rsm.cz