Czech Republic
Jazyky

Jazyky

NetSuite CRM+

Jediná databáze pro výkonné řízení vztahů se zákazníky.  S řešení NetSuite Customer Relationship Management (CRM) zjednodušíte a zrychlíte procesy automatizace prodejní síly (SFA), marketingu, zákaznické podpory a servisu.

Na rozdíl od běžných CRM řešení je součástí NetSuite výkonná správa prodejního výkonu, správa objednávek, správa partnerů a funkce účinnosti marketingu. Řešení NetSuite CRM+ lze integrovat s vašimi stávajícími ERP systémy a zajistit tak propojení cloudového systému CRM s vašimi dalšími podnikovými procesy.

S řešením NetSuite CRM+ získáte

  • Jednodušší lead-to-cash procesy
  • Vyšší produktivitu v celé organizaci s kompletním přehledem o zákaznících
  • Nárůst prodejů díky prognózám, řízení provizí a up-sell
  • Řízení prodejů a služeb organizace na globální úrovni
  • Flexibilní personalizaci

Hlavní funkce řešení CRM+

VÝKONNÁ AUTOMATIZACE PRODEJNÍ SÍLY

  • Umožňuje prodejnímu týmu u příležitostí spravovat stav, potenciální výnos, klíčové kontakty, poznámky, související dokumenty a další položky
  • Poskytuje obchodním manažerům úplné informace o všech zpracovávaných potenciálních zákaznících a příležitostech
  • Komplexní správa kontaktů a aktivit zajišťuje, že prodejní tým má k dispozici nástroje potřebné pro pořízení podrobných záznamů o všech interakcích – volání, schůzky, poznámky, e-maily a další
  • Umožňuje prodejnímu týmu jedním kliknutím převést prodejní příležitosti na cenové nabídky a pak na prodejní objednávky
  • Týmový prodej umožňuje sledování více obchodních rolí u každé příležitosti, včetně obchodních zástupců, manažerů, techniků a specialistů
  • Funkce správy dokumentů umožňuje podnikům vytvořit a udržovat prodejní portál, který obsahuje nejnovější materiály, prodejní příručky a informace o produktech

ROZŠÍŘENÉ PROGNÓZY PRODEJE A SPRÁVA CENOVÝCH NABÍDEK

  • Příležitosti, cenové nabídky a odhady zahrnují kategorii prognózy, která umožňuje uživatelům určit kategorii transakce jako nízkou, slibnou nebo vysokou
  • Prognózy na základě pravděpodobností poskytují vážená hodnocení nevyřízených příležitostí, cenových nabídek a objednávek, s možností provádět nezbytné úpravy podle průběhu jednotlivých obchodů
  • Nástroje pro rozšíření prognózy umožňují obchodním zástupcům a manažerům samostatně provádět prognózy na každé úrovni a porovnávat přesnost zpracování a prognóz
  • Díky okamžitým prognózám a systémům kontrol a vyrovnávání, který využívá obchodní prognózy, je prodej předvídatelnější

AUTOMATICKÁ SPRÁVA VÝKONNOSTNÍHO ODMĚŇOVÁNÍ

  • Toto řešení nabízí snadnou konfiguraci propracovaných pravidel pro prodejní provize, jež jsou založena na cenových nabídkách, prodejích, množství, ziskovosti a dalších kritérií
  • Umožňuje vytvářet flexibilní plány provizí – měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční
  • Flexibilita plánu odměňování umožňuje snadné nastavení podpory konkrétních promoakcí pomocí krátkodobých bonusů a rovněž podporuje pobídky určené pouze pro určitá období
  • Poskytuje prodejnímu týmu úplný přehled o odměňování prostřednictvím souhrnných a podrobných sestav provizí
  • Možnost integrace s interními procesy – od výpočtu provize z prodeje po platbu – prostřednictvím vestavěných funkcí řešení NetSuite pro zpracování mezd nebo integrace se stávajícím řešením pro zpracování mezd

KOMPLEXNÍ SPRÁVA DALŠÍCH PRODEJŮ, CENOVÝCH NABÍDEK A OBJEDNÁVEK

  • Součástí procesu zachycení objednávky je inteligentní správa dalších prodejů, která poskytuje doporučení na základě vzorců předchozích nákupů
  • Zlepšuje přesnost cenových nabídek a objednávek zahrnutím automatických výpočtů daní a sazeb za přepravu
  • Do procesu tvorby cenové nabídky automaticky zahrnuje pravidla pro stanovení cen a slev, čímž umožňuje správu cenových nabídek v reálném čase
  • Podporuje cenovou flexibilitu, například tvorbu automatických cenových nabídek na základě množstevních slev, smluvních cen, různých cenových hladin atd.
  • Díky online schvalování a správě pracovních postupů zrychluje proces správy objednávek

SUITE SOCIAL – INTEGRACE SE SOCIÁLNÍMI SÍTĚMI A DALŠÍMI NÁSTROJI

  • Integrace platformy Suite Social s nástroji Yammer a Quntext podporuje spolupráci na prodejních příležitostech, objednávkách a dalších transakcích mezi odděleními, jež funguje podobným způsobem jako služba Twitter
  • Integrace s aplikací Microsoft Outlook podporuje synchronizaci kalendářů a kontaktů
  • Integrace se službou Google Apps podporuje synchronizaci kalendářů a kontextový přístup k informacím v řešení NetSuite z prostředí Gmailu

AUTOMATIZACE CELÉHO PROCESU MARKETINGU

Umožňuje provádění a sledování kampaní rychle a v reálném čases cílem maximalizovat hodnotu prodejních tipů a příležitostí

  • Automatizace zaznamenávání prodejních tipů z více zdrojů, například webů, vyhledávacích modulů, e-mailu, direct mailu a událostí
  • Nabízí e-mailový marketing – od vytvoření přes realizaci až po vyhodnocení – v jednom systému
  • Nabízí souhrnné sestavy  a podrobná zobrazení pro analýzy statistik a návratnosti kampaní, od zahájení kampaně až po poslední transakce objednávky
  • Poskytuje nástroje pro pracovní postupy, které jsou založeny na pravidlech a usnadňují přeměnu potenciálních zákazníků ve skutečné díky automatické správě a podpoře programů péče o potenciální zákazníky
  • Podporuje marketing dalšího prodeje prostřednictvím analýzy kombinací předchozích nákupů nebo příbuzných produktů, čímž poskytuje skvělý základ pro kampaně dalšího prodeje

ŘÍZENÍ VZTAHŮ S PARTNERY

Úplná kontrola nad každým prvkem procesu partnerství včetně společných marketingových kampaní, správy potenciálních zákazníků, obchodních prognóz a příležitostí, zpracování objednávek, provizí a podílů partnera

  • Správa potenciálních zákazníků umožňuje partnerům registrovat a sledovat své potenciální zákazníky
  • Podporuje přesné, aktuální prognózy prodejů uskutečněných partnery
  • Poskytuje úplný přehled a potenciálních zákaznících, objednávkách a prodejních aktivitách všech partnerů
K produktům Oracle pořádáme pravidelné webináře. Zanechte nám svoji e-mailovou adresu a pošleme vám nejbližší termíny.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA

  • Správa případů automatizuje podnikové procesy spojené s přidělováním, správou a eskalací případů zákaznické podpory
  • Podporuje směřování a sledování případů podpory podle produktu, problému, typu případu, partnera nebo zákazníka
  • Databáze znalostí usnadňuje zákazníkům získání požadovaných odpovědí, pomáhá při školení a vzdělávání a podporuje konzistenci služeb
  • Informační panely a výkazy umožňují rychlé zjištění procenta vyřešených hovorů, sledování metrik vyřešení při prvním zavolání (FCR), analýzu udržování obnovy zákazníků, sledování objemu a trendů volání a sledování spokojenosti zákazníků
  • Online samoobsluha umožňuje odesílání zákaznických případů, sledování stavu, komunikaci a další činnosti

 

Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.

Kontaktní osoby

Tomáš Janeček

Managing Partner RSM Technology & Senior ERP Consultant

+420 777 977 987

tomas.janecek@rsm.cz

Zanechte nám kontakt

Spojíme se s vámi nejpozději další pracovní den.

Společnost:*
Telefon/E-mail:*
Zpráva: