Czech Republic
Jazyky

Jazyky

Unified Communication

Co je Unified Communication?

Bourají se hranice mezi službami hlasu, emailu, konferencemi, videa a rychlých zpráv (instant messaging). Služby začínají být mezi sebou více provázané, začínají více spolupracovat a to v jakoukoliv dobu s dostupností z jakéhokoliv místa. Zjednodušují se tak pracovní procesy, které záleží na odezvě člověka.

Nabízíme balík inteligentních produktů, služeb a příslušného softwaru, které zjednodušují a urychlují komunikaci.

Ta se pak stává efektivnější.

Výhody Unified Communication

  • Menší pořizovací nároky oproti systému pobočkových ústředen
  • Vysoká mobilita uživatelů
  • Otevřené řešení pro propojení na požadované aplikace
  • Výhodný systém pro nasazení do více lokalit
  • Úspora telefonních nákladů
  • Úspora nákladů na cestování

Vlastnosti Unified Communication

  • Podle nastavení událostí v kalendáři se mění nastavení a směrování telefonních hovorů a stav dostupnosti na klientu pro posílání rychlých zpráv
  • Aplikace jsou dostupné z mobilních zařízení. Dnes převážně mobilních telefonů, které mají operační systém. Např. z mobilního telefonu jsme schopni prověřit stav zakázky, odesílat emaily apod.
  • Stolní telefon je dnes také malým počítačem a díky svému display s patřičným rozlišením může obsluhovat některé aplikace
  • Integrace IVR řešení, jeho provázání s IP telefonií a firemním informačním softwarem
  • Přijímání a odesílání faxů – příchozí fax je zpracován, uložen jako příloha do emailu, který obdržíme. Odchozí fax může být naskenovaný obrázek, nebo zvolený dokument. Systém si ho sám přeformátuje a odešle na námi zadané číslo
  • Pořádání školení přes internet – obraz a prezentace jsou promítány ve webovém prohlížeči. Přenos zvuku pak přes telefon, kdz se zavolá na dohodnuté telefonní číslo Velmi pružné sestavení videokonferenčních spojení
Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.

Kontaktní osoby

Petr Odvárka

Senior Specialist

+420 467 005 205

petr.odvarka@rsm.cz

Reference

KYB logo