TACOMA
Jazyky

Jazyky

Office 365

Office 365 zvyšují produktivitu v kanceláři a na cestách. Plní potřeby společností všech velikostí, od živnostníků přes malé, střední i velké firmy a úřady státní či místní správy až po vzdělávací instituce.

Komfort vám zajistí nejen známé prostředí „kancelářského balíku 2013“, ale i jednoduchost komunikace s vašimi pobočkami nebo externími zástupci.

Komunikujte s pobočkami – vaše online kaneclář

Pokud chcete plnohodnotně pracovat ze vzdálené lokality, ze služební cesty, z terénu, z dovolené nebo z domova, je možné zajistit přístup k důležitým schůzkám (se sdílením hlasu, videa, prezentací, dokumentů, aplikací a plochy a s přesným přehledem účastníků schůzky). Takto můžete dosáhnout 100% účasti klíčových kolegů či partnerů.

Využijte konzultanty naplno

Konzultanti si mohou zorganizovat více online schůzek se svými zákazníky, i těmi, kteří nevyužívají Office 365. Stráví méně času v autě a okamžitě zvýší svůj fakturovaný čas. Pracovníci technické podpory mohou poskytovat technickou podporu převzetím řízení PC prostřednictvím aplikace Lync Online.

Vylepšená spolupráce a sdílení informací

Služby Office 365 umožňují vytvořit heslem chráněný portál, který umožňuje interní i externí sdílení dokumentů a objemných souborů, které se obtížně posílají e-mailem a které budou na portálu vždy v nejnovější verzi. Tyto služby usnadňují sdílení dokumentů, kalendářů, kontaktů, úkolů, novinek či odkazů s kolegy, zákazníky a partnery v rámci vaší organizace i mimo ni prostřednictvím služby SharePoint Online. Efektivitu spolupráce vylepšují i služby Exchange Online a Skype for Business. Sdílení kalendářů a informací o volném čase s kolegy v rámci služby Exchange Online usnadňuje plánování díky možnosti zobrazit dostupnost kolegů v kalendáři aplikace Outlook. Služba Skype for Business možňuje v rámci online schůzky sdílení Vaší plochy či jakékoliv spuštěné aplikace, online tabule nebo prezentace aplikace PowerPoint s kolegy a partnery v rámci vaší organizace či mimo ni.

Moderní online kancelář

Díky službám Office 365 máte vaši kancelář stále u sebe a můžete téměř neomezeně pracovat i na cestách nebo z domova, přehled neztratíte ani na dovolené. Microsoft Office 365 jsou softwarové produkty pro kancelářskou produktivitu nabízené formou předplacených služeb poskytovaných v tzv. cloudu. Software i data jsou přitom firemním uživatelům k dispozici kdykoliv a kdekoliv a na téměř jakémkoliv zařízení. Umožní Vám tak získat přístup k e-mailu, důležitým dokumentům, kontaktům a kalendářům téměř odkudkoli, díky čemuž budete mít vždy k dispozici aktuální informace. V nejjednodušším případě si vystačíte pouze s připojením k Internetu a podporovaným webovým prohlížečem. Dlouho používaný termín „mobilní kancelář“ se tak díky službám Office 365 posunul na další úroveň – online kancelář.

Microsoft Office 365

Bezpečnost a efektivita Office 365 pro externí zástupce

Pro obchodníky je snadné využívaní aktuálních informací a sdílení dokumentů klíčovou výhodou. Předávají zákazníkům marketingové materiály, nabídky a ceníky. Rychlý přístup a úprava předpřipravených nabídek pro konkrétní zákazníky je nevyhnutelností. Bezpečnost přístupu k těmto sdíleným dokumentům a schvalování finálních dokumentů je podmínkou. Pokud má vaše firma stejné požadavky, víme jak je naplníte.

Nové formy marketingu

Nové formy marketingu s Office 365

Finanční a organizační zajištění seminářů bývá náročné. Navíc vaši potenciální zákazníci mají, tak jak vy, čím dál méně času se seminářů účastnit. Naproti tomu semináře on-line jsou uspokojivou variantou pro obě strany. S Office 365 můžete je organizovat častěji a už nebude rozhodující počet zúčastněných. Online semináře ušetří nejen čas, ale i cestovní náklady. Osobní kontakt je rozhodně důležitý, ale v tomto případě jej můžete na chvilku nahradit videoprezentací. Automaticky nahraný seminář je možné vystavit na web a dále na něj odkazovat další zájemce.

Nové formy marketingu

Spolupráce na projektu – Exchange Online, Skype for Business – jednoduché sdílení dokumentů

Prezentace, nabídky, tiskové zprávy vytvářené více spolupracovníky je účelné sdílet v tzv. „knihovnách“ na portálu. Portál umožňuje editaci dokumentů se zachováním přehledu v prováděných úpravách a jednotlivých verzích. Finální dokumenty je také možné zařadit do oběhu dokumentů (tzv. work flow) pro zajištění schválení. Nově je možné na dokumentech aplikací Word, Excel, PowerPoint a OneNote pracovat simultánně (buňka vedle buňky, odstavec vedle odstavce, atd.) – všichni editoři navzájem vidí, kdo na dokumentu pracuje a mohou okamžitě v případě potřeby zahájit komunikaci prostřednictvím Skype for Business.

Nové formy marketingu

Office 365 zvyšuje efektivitu a produktivitu práce

Služby jsou postavené na posledních verzích serverových a aplikačních produktů systému Office 2013:

Exchange Online

Hostované řešení pro e-mail, kalendář a kontakty s antivirovou a antispamovou kontrolou

SharePoint Online

Hostované řešení pro vytváření intranet i extranet webů k propojení kolegů, týmů, partnerů a zákazníků

Skype for Business

Hostované řešení pro zasílání rychlých zpráv, sledování volného času kolegů, pořádání audio i videokonferencí s možností sdílení souborů, aplikací nebo obrazovky

Microsoft Office

Světově nejpoužívanější sada kancelářských aplikací

Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Kontaktní osoby

Karel Fišnar

Ředitel divize Cloudová řešení a služby

+420 467 005 675 

karel.fisnar@rsm.cz

Zanechte nám kontakt

Spojíme se s vámi nejpozději další pracovní den.

Společnost:*
Telefon/E-mail:*
Zpráva:

Tato stránka využívá cookies pro personalizaci a marketing. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close