Czech Republic
Jazyky

Jazyky

Business poradenství

Správná obchodní rozhodnutí můžete dělat pouze s kvalitními a aktuálními informacemi. ARC Consulting vám pomáhá optimalizovat informační toky v organizaci tak, abyste takové informace měli vždy k dispozici. Vedeme naše klienty ke změnám, které se přímo promítají do měřitelných zisků a špičkových výsledků.

Centra služeb

Obchodní modely se v posledních letech proměňují a trend outsourcingu je stále na vzestupu. Outsourcing pomáhá organizacím soustředit se na jejich hlavní oblast podnikání a šetří jim zbytečné náklady.

Naši konzultanti mají zkušenost s celým procesem outsourcingu od strategické analýzy, definování KPI (Key Performance Indicators), SLA (Service-level Agreement) a OLA (Operating-level Agreement) až k restrukturalizaci a optimalizaci firemních procesů.

Nabízíme:

  • Vedení studie proveditelnosti a přípravy projektu (feasibility study)
  • Založení centra služeb – podpora během celého projektu
  • Implementace ERP systémů
  • Procesní poradenství, modelování a dokumentace
  • Podpora při stanovování KPI a SLA/OLA dohod

Akvizice a fúze

Pro projekty akvizic a fúzí nabízíme specializované služby:

Analýza společnosti:

  • Analýza organizační struktury
  • Analýza odpovědností a kompetencí jednotlivých oddělení
  • Zhodnocení výkonnosti oddělení
  • Analýza pracovní síly a jejího potenciálu s ohledem na strategické cíle (připravujeme ve spolupráci s partnerskou HR poradenskou společností)

Analýza obchodních procesů:

  • Skladové procesy
  • Návrh optimalizace podnikových procesů
  • Analýza informačních toků
  • Modelování procesů

Analýza informačního systému 

  • Analýza současného stavu
  • Doporučení změn a optimalizací
  • Vypracování závěrečné zprávy včetně vypočítání návrhu rozpočtu na zavedení změn

Řízení změn

Změny jsou nedílnou součástí růstu společností a mají dopad na vše a všechny: organizační strukturu, procesy a nejvíce na  zaměstnance. Cílem každé změny je zvýšení výkonu organizace a posílení konkurenceschopnosti. Klíčem k úspěchu je proto správné řízení změn. Společnost musí mít k dispozici prostředky pro implementaci změny a musí být schopna přizpůsobovat tempo změn svým potřebám. Správné řízení zajistí, že celý proces proběhne hladce a nebude negativně přijímán ze strany zaměstnanců.

Nabízíme:

  • Stanovení procesu řízení změny podle potřeb klienta
  • Vytvoření standardů, postupů a šablon dokumentů potřebných pro implementaci změny
  • Plánování změny
  • Automatizaci procesu řízení změny
  • Podporu při informování o změně

Procesní poradenství

Naši specialisté vám pomohou při optimalizaci procesů a tím zvýší výkonnost vaší firmy. Využíváme znalosti a zkušenosti, které jsme získali při mnoha implementacích, integracích a reorganizacích. S využitím osvědčených metodik a nástrojů analyzujeme stávající procesy, modelujeme je a dokumentujeme. Následně navrhneme a nastavíme nově procesy, které vám zajistí konkurenční výhodu a zvýčí efektivitu. Dodáme vám také dokumentaci včetně pracovních návodů a postupů.

Nabízíme:

  • Znalost modelovacích standardů
  • Znalost hlavních nástrojů pro modelování procesů
  • Zkušenost s analýzou, navrhováním a optimalizací firemních procesů, zejména v oblasti maloobchodu a finančních služeb

 

Zaujala Vás služba? Sdílejte ji dále.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Kontaktní osoby

Tomáš Janeček

Managing Partner RSM Technology & Senior ERP Consultant

+420 777 977 987

tomas.janecek@rsm.cz

Zanechte nám kontakt

Spojíme se s vámi nejpozději další pracovní den.

Společnost:*
Telefon/E-mail:*
Zpráva:

Tato stránka využívá cookies pro personalizaci a marketing. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close