Naše aplikace RSM Apps plně podporují řízení lidských zdrojů. Umožňují veškerou správu a hierarchickou evidenci zaměstnanců, včetně vedení jejich docházky a nepřítomností. Speciální sekcí jsou cestovní příkazy, který velmi zjednodušují a zefektivňují řízení tohoto obecně složitého procesu. Ten ve firmách často bývá zdlouhavý a byrokraticky náročný. Aplikace jsou jednoduché, interaktivní a své uživatele navádějí při jejich používání (možno nahrát i vlastní interní instrukce). Minimalizují tak případné chyby a markantně urychlují celý proces. Díky notifikacím máte možnost uživatele urgovat, případně je i zastupovat.
Zaměstnanci
- Veškerá evidence – Aplikace obsahuje informace o zaměstnancích včetně fotografie. Evidence je provázána s ostatními aplikacemi
- Zařazení ve společnosti – Zaměstnanec je zařazen do hierarchické struktury společnosti. Ze struktury získává oprávnění.
- Žádosti a majetek – Zaměstnanec může žádat o majetek. Majetek je u něj evidován.
Nepřítomnost
- Jednoduchá a přehledná – Aplikace se jednoduše ovládá, všechny důležité informace jsou na jednom místě. Přehled o svém týmu.
- Různé typy nepřítomnosti – Každý typ nepřítomnosti má vlastní nastavení.
- Lze nastavovat limity, vyrovnání atd.
- Schvalování – Žádosti lze schvalovat dle nastavených pravidel. Emailová notifikace
Docházka
- Jednoduchá a přesná evidence – Jedním kliknutím můžete řídit vlastní docházku
- Možno propojit s vykazováním – Jednoduše lze vykazovat v docházce i projektové aktivity.
- Podrobné vyhodnocení – Žádosti lze schvalovat dle nastavených pravidel. Emailová notifikace
Cestovní příkazy
- Řízení kompletního procesu – Cestovní příkaz je řízen od založení požadavku až po konečné vyúčtování.
- Kalkulace stravného – Dle aktuálních sazeb vypočítá nárok na stravné zaměstnance.
- Zálohy – Podpora schválení a samostatné vyúčtování zálohy