Czech Republic
Jazyky

Kariéra

PPC specialista

16.10.2020
Do našeho oddělení Business Development hledáme kolegu/kolegyni na pozici PPC Specialist. Hledáme zodpovědného kolegu/kolegyni zaměřeného na PPC s přesahem do webové analytiky. Další pozice v online marketingu PRÁCE BUDE RŮZNORODÁ. CO BUDEŠ MÍT NA STAROST? Nastavení strategií a realizace PPC kampaní Webová analytika/reporting Email marketingu Tvorba krátkých textových reklam Pravidelný reporting Správa přiděleného rozpočtu CO BYS […]

Business Development Specialist

16.10.2020
Do našeho oddělení Business Development hledáme Specialistu. Hledáme svědomitého kolegu/kolegyni, který/á má silnou orientaci na výsledek, a aktivně sleduje a aplikuje trendy v online i offline marketingu. Také hledáme partime PPC specialistu práce bude různorodá. Co budeš mít na starosti: Nastavení online strategií a kampaní pro skupinu RSM CZ & SK, reporting Správa a rozvoj […]

Service Desk Specialist

16.10.2020
Do našeho mladého a přátelského kolektivu hledáme parťáka na pozici Service Desk Specialist do oddělení Support Center: Co bude tvým úkolem? Administrace případů na úrovni Service Desk – písemně v anglickém jazyce Spolupráce s týmy 2. úrovně podpory našeho klíčového zákazníka – nadnárodní firmy sídlící v Praze Příjem a eskalace požadavků zákazníků našeho klienta Vzdálený […]

Konzultant/ka pro rodinné firmy – Family Office

06.10.2020
Tým konzultantů Family Office spolupracuje s významnými a úspěšnými českými a slovenskými podnikatelskými rodinami. Podporujeme je v jejich podnikání a pomáháme ve správě jejich majetku. Navrhujeme a asistujeme i u takových klíčových rozhodnutí jako je převod majetku v rámci rodiny. Přidejte se k nám a poznejte jejich příběhy zblízka. Hledáme samostatnou osobnost s profesionálním, vstřícným a […]

Recepční

05.10.2020
Do našeho přátelského týmu na pobočce v Praze hledáme dočasně posilu na pozici Recepční: Hledáme proaktivní osobu, která dočasně vypomůže našim kolegyním na recepci. Angličtina na komunikativní úrovni je nezbytností, protože o zahraniční klienty u nás není nouze. Pracovní doba je pouze ve všední dny. Co bude náplní Tvé práce? Vítat hosty Připravovat zasedací místnosti […]

Asistent/ka v oddělení Business Development

08.09.2020
Do našeho oddělení Business Development hledáme posilu na pozici Asistent/ka. Hledáme opravdu pečlivého kolegu či kolegyni, na kterou se budeme moci spolehnout, někoho, kdo je zvyklý svou práci „dotahovat až do konce“. PRÁCE BUDE RŮZNORODÁ. CO BUDEŠ MÍT NA STAROST? podporu aktivit v rámci oddělení sales sledování konkurence práce s databázemi evidence obchodních příležitostí apod. příprava podkladů […]

Asistent/ka daňového oddělení

05.08.2020
Do našeho stabilního a profesionálního daňového týmu hledáme nového kolegu či kolegyni. Poskytneme Vám prostor, znalosti a zkušenosti k odbornému rozvoji a k postupu na pozici daňového konzultanta. Co bude náplní vaší práce? Příprava daňových přiznání Příprava odpovědí na výzvy finančních úřadů Spolupráce při přípravě daňových stanovisek a konzultací Analýza legislativy, judikátů, odborných článků a […]

HR Administrative Assistant

10.07.2020
Do našeho HR týmu hledáme příjemného a spolehlivého kolegu či kolegyni. Juniorním kandidátům poskytneme prostor na zaškolení, a i dále Tě budeme podporovat v osobním rozvoji a vzdělávání. Co bude náplní Tvé práce? Zajištění administrativní podpory HR oddělení Příprava podkladů pro mzdy Zajišťování pracovněprávní administrativy (nástupy/výstupy zaměstnanců, BOZP, PO, příprava pracovních smluv, dodatků, potvrzení apod.) Příprava […]

Manažer účetního oddělení / Head of Accounting

01.06.2020
 Náplň práce: Vedení a rozvoj týmu účetního outsourcingu (pobočky v Praze a v  Pardubicích) Odpovědnost za budget účetního oddělení Rozvoj vztahů s klienty Účast na aktivitách v oblasti Business Development Účast na aktivitách celosvětové sítě RSM v oblasti outsourcingu Spolupráce s daňovým oddělením a oddělením transakčního poradenství v RSM CZ Požadované zkušenosti a dovednosti: Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru Výborná znalost […]

Junior konzultant/ka pro zahraniční klienty

03.04.2020
Oddělení trustových služeb poskytuje našim klientům, významným mezinárodním i tuzemským společnostem, komplexní služby při zakládání, prodejích a správě ready-made společností. Aktuálně obsazujeme pozici Co bude Tvým úkolem? Koordinace a aktivní podpora svěřených projektů Písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty Zakládání a správa českých obchodních společností Konzultace s notáři, advokáty či poradci Příprava dokumentace na […]