Czech Republic
Jazyky

Obchodník pro služby v oblasti Payroll (B2B)

Praha - plný úvazek

Co bude tvým úkolem:

  • Vedení obchodních jednání od prvního kontaktu po finální realizaci
  • Příprava nabídek pro stávající i nové klienty – aktivní přístup k řešení klientských požadavků
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Vyjednávání a uzavírání smluv s klienty

Co od Tebe očekáváme:

  • Předchozí zkušenosti z obchodní pozice a prokazatelné úspěchy jsou velkou výhodou
  • Zkušenosti s B2B
  • Plynulá znalost angličtiny – řada našich klientů jsou mezinárodní společnosti
  • Spolehlivost, flexibilita a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, reprezentativní vystupování
  • Osobní přístup ke klientům s příjemným a pozitivním myšlením

Za odvedenou práci nabízíme transparentní a motivující systém odměn. Spolupráce může být zpočátku na zkrácený úvazek s výhledem na full time spolupráci.

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.

    Jméno a příjmení:*

    E-mail:*

    Mobil:*

    Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Průvodní zpráva:

    Kontaktní osoby

    Radana Hartošová

    Recruiter

    +420 737 203 428

    Radana.Hartosova@rsm.cz

    Další článek Vám zašleme

    Email:*
    Jméno a příjmení: