Praha - plný úvazek
Do našeho interního finančního oddělení hledáme nového kolegu či kolegyni, která bude mít na starost agendu administrativy a zákaznických dat našich klientů.
Co Tě na dané pozici čeká:
- Vystavování faktur a související administrativa – budeš odpovídat za správnost a úplnost vystavovaných faktur našim klientům
- Komunikace s manažery odborných oddělení na denní bázi
- Evidence pohledávek, zpracování přehledů dlužných faktur, rozesílání upomínek
- Komunikace s klienty
- Spolupráce s hlavní účetní a finančním ředitelem
- Práce v ERP NetSuite
Co je pro nás důležité:
- Vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti s vystavováním faktur výhodou
- Zájem a základní orientace v účetnictví a DPH
- Spolehlivost a přesnost
- Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme:
- Tým mladých a dynamických lidí
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive