Czech Republic
Jazyky

Asistent/ka finančního oddělení

- plný úvazek

RSM CZ je uznávaná, česká, poradenská společnost, působící na trhu od roku 1993, která poskytuje služby v oblasti účetnictví a mzdového poradenství, daní, oceňování, fúzí a akvizic a trustových služeb. Je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.

Asistent/ka – vhodné pro studenty i ženy na/po MD

Co bude vaším úkolem?

  • Administrace ERP systému od Exact Software (Synergy, Globe)
  • Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do informačního systému
  • Zastřešení stravenek, příprava podkladů pro zpracování mezd
  • Back-office administrativa, výpomoc se správou pohledávek
  • Administrativní podpora týmu interních financí

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte zkušenost s administrativní prací
  • Máte aktivní znalost anglického jazyka
  • Umíte pracovat s PC (MS Office, především MS Excel, MS Word)
  • Umíte pracovat samostatnostně, pečlivě a máte optimistický přístup k práci

co nabízíme:

  • Práce možná na DPP
  • Práce je vhodná i pro maminky na/po MD
  • Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra (Karlín)
  • Flexibilní pracovní dobu (např. každý den pouze odpoledne), dle dohody/20 h týdně
  • Pomocnou ruku nejen v začátku od zkušených kolegů
  • Občerstvení na pracovišti

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.

Jméno a příjmení:*

E-mail:*

Mobil:*

Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

Průvodní zpráva:

Tagy:

Kontaktní osoby

Jana Posejpalová

HR Manager

+420 226 219 000

jana.posejpalova@rsm.cz

Radana Hartošová

Recruiter

+420 737 203 428

Radana.Hartosova@rsm.cz

Další článek Vám zašleme

Email:*
Jméno a příjmení:

Související služby