Czech Republic
Jazyky

Administrativní asistent/ka

Praha - plný úvazek
Hledáme proaktivní osobu, kterou baví administrativa a nebojí se práce. Budete podporou pro tým našich konzultantů, především z daňového oddělení.

Co bude Tvým úkolem:

  • Úzká spolupráce s týmem v daňovém oddělení – zajištění administrativy daného oddělení (kopírování, scanování, tisk dokumentů apod.)
  • Vyřizování korespondence, pochůzky, evidence dokumentů, archiv
  • Zpracování podkladů pro účetní oddělení
  • Rezervace (ubytování, restaurací,…), zařizování služebních cest
  • Komunikace s Finančním úřadem a dalšími státními autoritami
  • Práce s interním informačním systémem
  • Zástup za asistentku ředitelky společnosti či recepci
  • Ad-hoc úkoly

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jsi komunikativní a pozitivně laděná osobnost
  • Máš středně pokročilou znalost angličtiny – máme i zahraniční klienty
  • Umíš pracovat s PC (MS Office, především MS Excel, MS Word)

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
  • Bezúročná zaměstnanecká půjčka
  • Výroční a roční bonus

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.

Jméno a příjmení:*

E-mail:*

Mobil:*

Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

Průvodní zpráva:

Kontaktní osoby

Radana Hartošová

Recruiter

+420 737 203 428

Radana.Hartosova@rsm.cz

Další článek Vám zašleme

Email:*
Jméno a příjmení: