Praha - plný úvazek
Oddělení Corporate Services poskytuje našim klientům, významným mezinárodním i tuzemským společnostem, komplexní služby při zakládání a správě společností (poskytování sídla, správa datové schránky, komunikace s úřady a notáři).
Hledáme kolegu či kolegyni s výbornou angličtinou, základním ekonomickým nebo právním povědomím a zkušeností s administrativou. Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co bude Tvým úkolem:
- Administrativní podpora konzultantů v rámci poradenství pro zahraniční klienty –
- Příprava podkladů pro jednání s klienty
- Kancelářská práce (scanování, zakládání dokumentů apod.)
- Písemná i telefonická komunikace s českými i zahraničními klienty
- Podpora týmu a práce v malém týmu
- Příprava jednodušších právních dokumentů (např.: plná moc, servisní smlouva)
- Správa datových schránek a nakládání s poštou
- Spolupráce při zakládání a správě českých obchodních společností a jejich likvidaci
- Konzultace s notáři, advokáty, bankami a úřady
- Zajišťování překladů a ověřování dokumentů v ČR i v zahraničí
Ideální kandidát:
- Pokročilá znalost anglického jazyka – na této pozici je to absolutní nutnost – denně budeš v písemném či telefonickém kontaktu se zahraničními klienty, příprava podkladů je také v angličtině
- Profesionální a příjemné vystupování
- Odvahu a chuť řešit i nestandardní a komplikované úkoly
- Vysokou míru samostatnosti
- Komunikativnost a pozitivní přístup k práci
- Proaktivní přístup a vlastní iniciativa
- Smysl pro pořádek a organizaci
Co nabízíme:
- Práci v příjemném prostředí a mladém týmu
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta s příspěvkem
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Občerstvení na pracovišti
- Roční a výroční bonusy
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive